Welcome to my online diaries. Be nice here. Thank you. ツ +Follow | Dashboard

Saturday, December 31, 2011

Bye-Bye 2011 . Helo 2012 ツ

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


helo peeps ..
memandangkan lagi beberapa jam kite akan menyambut tahun baru kan ..
so aku nak buat larh entry pasal kisah aku sepanjang 2011 nie ..
segala pahit manis tu kan ..

tahun nie aku rase err not bad larh .. lebih banyak kepahitan kalau nak di bandingkan dengan kemanisan tu ..
okey chill syaira .. huhuhu ..
macam-macam yang berlaku tahun nie .. alhamdulillah aku dapat lalui tahun nie dengan penuh ketabahan ..
dengan bantuan kawan-2 .. thank a lot ..

first, tahun ni aku tak duduk dengan mak aku sebabnya ade larh kan ..
yang pasti parents aku tak DIVORCE .. kite orang jumpe bile weekend or cuti-2 umum .. time tu baru mak aku balik rumah ..
then dugaan paling berat bergaduh dengan bestie .. damn -.-'sumpah down giler time tu :'( ..
paling aku tak lupe kata-2 dia .. huhuhu sorry awak .. ayat awak terlalu makan dalam .. tak boleh nak lupakan ..
third, menjadi single .. hahahaha :D *taksedihpon .
fourth, terpaksa berpisah dengan kawan-2 .. aku tak sangka aku dah habis sekolah .. rasa sekejap sangat masa berlalu .. sumpah aku rindu korang IT CREW ! :'/
fifth, ape ek ? lupe larh .. huhuhuhu ..

tapi tahun ni jugak aku dapat kawan-2 yang SUPERB .. korang terbaik giler !
Eyza, Eina, Ctie, Fai, Sara, Imani, Shera, Amalia and blahblahblah .. banyak sangat kalau aku nak sebut seorang demi seorang ..
thank korang sudi jadi kawan aku .. banyak sangat kenangan kita bersamakan ..
tahun ni jugak prestasi aku agak meningkat .. alhamdulillah ..
harap aku berjaya mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM nanti .. *korangdoakanakujugakyew
then tahun ni jugak aku active balik dekat sekolah tu ..
dapat johan NETBALL .. wee ^^ bangga :p and johan 4x100m ..
masuk choral speaking sekolah .. rindunya nak buat persembahan lagi c(:
and banyak lagi larh kenangan-2 manis tahun nie .. banyaknye dekat sekolah BRASS tercinta tu larh ..

okey larh mau choww .. busy nie ..
btw untuk sesiapa yang dapat masuk PLKN tu .. *akutakdapatpon
SELAMAT BERKHIDMAT UNTUK NEGARA yew c(:



0 comments:

Post a Comment