Welcome to my online diaries. Be nice here. Thank you. ツ +Follow | Dashboard

Sunday, January 8, 2012

What a sweet love story !

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Well hello there :)

How was your day today ?
aku ? macam biasa larh .. duduk termenung depan laptop je ..
bosan giler larh kan .. tak tahu dah nak buat apa ..
so tengah online tu dok usha-2 larh video yang menarik ..
then terjumpa larh satu video nie .. 
video nie dah ramai kot orang dok post kat facebook tuh ..
tapi tak pernah aku nak tengok ..
tetiba tadi rase nak tengok pulak kan .. tengok larh ..
auww sweet giler ! nak jugak macam tu ..
hahhaha .. beragan je larh kan ..
korang nak tengok jugak ? 
nahh kasikan ..


dah tengok ? so ape pendapat korang ? sweet kan ..
korang yang gegurl tu mesti tengah verangan jadi macam perempuan tu kan ..
hahahha :D
aku pon tengah duduk verangan suatu hari nanti si dia buat macam ni kat aku ..
(tingginya anganangan aku)

okey aku nak pergi layan feelin aku nie jap ..
hahhaha :D
babai ..


0 comments:

Post a Comment