Welcome to my online diaries. Be nice here. Thank you. ツ +Follow | Dashboard

Monday, March 5, 2012

Pengalaman Baru :'D

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Assalamualaikum ;)
Well hello there :)

How was your day today ?

Lama tak bersua. huhuhu . nak buat macam mana orang dah bekerjaya sekarang kan :3 haha.
Banyak benda aku nak story tapi tak ada mase kot sekarang ni . Aku kerja dari pagi sampai malam . *Dah macam nak kena tanggung keluarga pulak kan, padahal kerja sebab bosan duduk rumah sorang-2 ..

Masa hari first masuk kerja tu memang rasa nak nagis larh kan .. hahaha :D *cengeng tapi aku tak nagis tau, cume rase nak menagis jer . Yela kena belikari berdikari . tanpa kawan di sisi . damn ! =.=' tak suka . aku ni dah ler susah nak cari kawan . Macam orang bodoh jer mase memula masuk tu . tapi alhamdulillah sekarang ni dah okey .

eh lupe pulak nak bagitahu aku kerja apa . aku sekarang ni cashier je kat sebuah GUDANG .
hahahha :D
jadi cashier memang ler senang time tak ada orang lepak je , kerja pon tak berat .
tapi yang tak tahannya jadi cashier perangai customer yang super awesomebajetbagus .
memang macam sial larh kan bila kena maki, kena herdik and tengking depan orang ramai .
rase macam nak tampar muka depa lelaju . Nasib baik aku dekat situ tak lama lagi .
kalau tak mahu hypertension aku layan perangai customer yang super awesomebajetbagus tu .

Alam pekerjaan memang berbeza gila dengan alam persekolahan . Rase seronok tu datang bila gaji masuk je . hahahha $D *mata duitan

lagi satu aku tak tahan kat situ asyik kena kacau jer . demm! macam aku sorang je perempuan dekat situ . Biasa yang kacau staff dekat situ jugak . Tak boleh tengok orang senang sikit . Suka sangat buat orang sakit otak . Apa yang dorang buat tu malas ler nak cerita .

okey tu je aku nak cerita pasal kerja aku . kot ?
hahah :D

bai .
take care garnier .

0 comments:

Post a Comment