Welcome to my online diaries. Be nice here. Thank you. ツ +Follow | Dashboard

Monday, March 5, 2012

Perkara normal terjadi dalam life kita -.-'

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Assalamualaikum ..
helo peeps ..

Pernah tak korang berada dalam situasi ni ? Membe korang lebihkan pasangan dorang dari kawan dia sendiri ?
mesti pernahkan .

Okey sekarang ni aku ada masalah dengan seorang kawan aku ni . Gara-2 aku satu tempat kerja dengan pakwe dia . Damn ! =.=' bukan nya aku nak ngorat pakwe kau pon .
Kalau betul dia sayangkan kau dia tak kan pandang orang lain .
Aku pon tak ingin nak rampas hak orang lain . hak ker ? oops lupa pula, belum kawin lagi kan .

Lepas aku dapat kerja sampai lah sekarang ni, nak dekat 2 bulan juga . Kita tak bertegur pon kan . Sedih giler kot . Kite kenal dah lebih 10tahun tapi di sebab kan pakwe yang kau baru kenal tak sampai setahun tu kita tak betegur . Rase kelakar pon ada . Belum tentu lagi dia jadi laki kau kan . haha .. Aku rase kau lain sangat sekarang ni !

mood tengah bengang ni . malas nak taip lagi .
kang ada yang keluar ayat super duper awesome aku .

hahahah =..='
bai .


0 comments:

Post a Comment