Welcome to my online diaries. Be nice here. Thank you. ツ +Follow | Dashboard

Sunday, March 11, 2012

what happened to me ?!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Assalamualaikum ..

Helo readers ..How do you feel today ?
I'm simply not in the right mood to update my blog..i’m very stressed these days..
don't know why .. damn it ! -_-'
I wish you were here!

Aku pon tak tahu apa masalah aku sejak kebelakangan ni . Aku suka sangat cari gaduh . Especially, dengan orang-2 yang rapat dengan aku . Kalau bole hari-2 aku nak cari masalah dengan dia orang . Adakah aku tension dengan kerja aku sehinggakan aku jadi begini ? arghh bengangnya ! rase nak jerit kuat-2 lepas tu nagis macam orang gila . Tensionnya :'(






Aku nak minta maaf kepada orang-2 yang aku banyak cari gaduh tu, ma, ayah, si katik, my bestie ever "hawa", membe kerja (naz) and siapa-2 larh yang aku ade buat hal tu kan . aku minta maaf sangat-2 .
Aku memang seorang yang emosi sebab aku kurang waras . hahahha :'D *kurangkasihsayangni

Jika mata kau berat memandang aku, ringankan kaki kau pergi dari aku ..
Jika bibir kau terpaksa senyum pada aku, relakan muka kau berpaling dari aku ..
Jika susah untuk kau melupakan kesilapan aku, senangkan lidah kau menghina aku ..
Tetapi seandainya  satu hari nanti telinga kau terdengar berita "kematianku" ikhlas kan lah tangan kau menyusun jasad aku dan bisikan pada aku yang kau telah memaafkan aku ..
Moga kalimah terakhir kau itu menjadi pelita dikubur gelap aku nanti, menjadi bantal ketika lena panjangku ...

Okey larh dah malam nie . Penat hari ini banyak kerja .
Chow dulu . Nak layan perasaan sampai tertidur :'(
Bai .
Night peeps .


0 comments:

Post a Comment