Welcome to my online diaries. Be nice here. Thank you. ツ +Follow | Dashboard

Saturday, April 14, 2012

K E R J A (!)

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Assalamualaikum .
helo peeps ;)
lame giler aku tinggal kan blog nie sampai naik bersawang-sawang .. huhu ..
fuhhfuhh *tiup habuk


Banyak benda yang aku nak story tapi tak ada masa larh sekarang .
Entah bila larh aku dapat aktif balik dalam dunia blogging ni kan :|
Asyik kerja je . Kerja tak ingat dunia pula tu .

Aku teramat larh sangat bengang hari ini . *Nampak tak betapa kebenggangannya aku . Customer macam siput sedut !
Siap call office complain pasal kerja aku . Dia cakap customer service aku teruk . Sebab aku tak nak senyum. Dia cakap dia proffesional . puih ! kalau proffesional awat kau tak sound aku direct . Bos aku pon tak complain apa-2 larh weyh . Kau tu yang lebih-2 . Nak lepaskan geram dekat aku pula . Apa masalah kau . Nak gaduh ? Sebabkan kau aku tak ada mood nak kerja hari ini .

Nasib baik larh anak-anak ikan aku ada . Sejuk sikit hati ni . hahahah :D
Aku ada banyak anak ikan dekat situ ;p *gatalkauaira

Semalam lagi satu hal . Ni pasal staff pula . Tak tahu larh nak percaya ker tak .
Aku dengar cerita ada staff nak kena kan aku . Nak ajak aku keluar then kena kan aku .
Gila seram larh ! Jahat betul staff-2 baru ni . Aku pon tak tahu apa salah aku dekat dorang .
Macam-2 dorang fitnah aku . Siput betul ! Panas je hati aku dengar .
Cakap ikut sedap mulut je . Paling tak boleh belah yang gosip + kutuk-2 aku ni staff lelaki .
Kalau perempuan tu boleh terima lagi . Adat larh kan, orang perempuan . Ni tak, orang laki . Memang mulut longkang betul larh kan !

Emosi betul aku hari ni . *Chillax aira , hang kan proffesional c(;

dah penat aku mebebel . Bukan ada orang baca pon . Baik aku pergi tidur .
Lagi bagus .
Nite readers ;)

tatayo~

0 comments:

Post a Comment