Welcome to my online diaries. Be nice here. Thank you. ツ +Follow | Dashboard

Sunday, July 22, 2012

Sampah (!) =..='

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


helo peeps .

Seriously aku memang teramat sangat larh malas nak update blog ni sebenarnya .
Aku memang tak pandai nak mengarang macam blogger-blogger lain .
Karangan aku selalu fail . apa nak jadi pon aku tak tahu . teruk budak zaman sekarang --'
and aku sebenarnya kurang gemar orang membaca blog aku, yela membuang masa korang je kot.
Dalam blog aku ni banyak entry sampah je , (benda yang ta berpaedah) .
Masa mula-mula aku buat blog nie ialah atas dasar suka-suka.
Then dah lama-lama tu aku minat pula main coding . sebab tu larh aku suka sangat tukar template .

So, di kesempatan ni aku nak minta maaf larh sebab selalu membuat entry-entry yang tak berfaedah .
hahahha :D *Apekah ?
kenape entry aku kali nie macam jijik sangat bunyi nya ?
dah nama pon entry sampah kan .
Suke hati larh aku nak update apa pon c(;




0 comments:

Post a Comment