Welcome to my online diaries. Be nice here. Thank you. ツ +Follow | Dashboard

Sunday, July 22, 2012

Experience is a cruel teacher

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Ya  experience is a cruel teacher, it gives you the exam first and the lesson later.

Pengalaman aku nak balik hari tu memang larh agak sadis . 

Membe-membe gua bole lupa kat gua . Depa pi beli tiket nak balik melaka tak ajak gua . 
Then kalau lambat memang tak jumpe larh resit tiket tu kan . Sold out semua ! 
Nak suruh parents ambil ? mak aku sendiri tak balik melaka lagi time tu . Ayah aku pula sibuk kerja. 
So terpaksa larh aku dengan muka tak tahu malu tumpang kawan .
Oleh sebab musabab rumah aku dengan kawan aku tu jauh . 
Ayah dia pon tumpangkan larh sampai MC (malacca central) je . 
tu sikit pon aku tak kisah . Adat menumpang .

yang aku kisah kenapa membe-memba aku tak ingat dekat aku !stress >.<' aku memang tak pernah berseorangan selama ni . Tetiba kena belikari(berdikari) .



Sampai MC aku dah cuak . terkial-kial aku . Sampai sesat-sesat . *bongok kat mc je pon bole sesat lom pegi tbs lagi . Dah tu aku call larh abang aku dia bolah tak angkat pula, dengan azam yang kuat aku try call adik aku pula dia pon tak angkat , then call pula no. umah pon tak ada orang angkat . MANA PERGI SEMUA ORANG MASA TU ! dorang memang nak kena kna aku ape ?!


Then aku cari tempat duduk yang aku rasakan selamat terus aku call mak aku . pergh dengar suara mak aku rase nak nagis siut . tapi gua cover larh depan orang ramai tu kan .Nak dekat setengah jam juga larh aku terconggok dekat situ sorang-sorang tunggu ayah aku datang ambil .Muka dah stress gile time tu . Lepas ni memang kena cari geng . Tak boleh aku nak hidup sorang-sorang ni .

-the end-

hahahha :D sedihkan .

okey aku rasa belum terlambat lagi untuk
 mengucapkan selamat menyambut kedatangan Ramadhan Al Mubarak  1433H dan selamat menjalani ibadah puasa yer. 

chow mahu siap-siap balik segamat .



#kenapa larh cuti nie jealous sangat dengan aku . tak boleh tengok aku bahgia ckit ken --'

bai .


0 comments:

Post a Comment